søndag 1. august 2010

Vinnerne av Give Away-en er......

Da har eg trukket vinneren av den store hobbypakken.
Eg er utrolig imponert over den store responsen eg har fått. Tusen takk for alle som har sendt inn bestillinger, koselige kommentarer og besøkt meg denne uken! Håper dere liker dere her og fortsette å følge med. Så til vinnerne...

Vinneren av 1.premie er : Mimounas - fortell meg hva som er favoritt garnmerket ditt og fiberfavoritt, så skal eg lage en flott pakke til deg!

Eg har også trukket en bonus premie siden eg passerte 2000besøkende under denne give away-en og den heldige vinneren var Maria. Du skal få en liten overraskelse i posten.

Og Lunamon skal også få en liten overraskelse i posten, siden hun ble besøkende nr 1000.

Kan dere som har vunnet, kontakte meg og sende meg adressen deres?

Ha en fortsatt fin sommerkveld!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer til alle vinnerne. Å tenk at jeg var en av dem da:-)
    Tusen takk.

    SvarSlett
  2. Åh så gøy! Nå ble jeg glad! :D

    Tusen takk, og gratulerer til de andre vinnerne også.

    SvarSlett
  3. GRRattis masse til heldige vinnere! =)

    SvarSlett
  4. Gratulere de de heldige vinnerene!

    SvarSlett
  5. Hei! Kom tilfeldigvis inn på den koselige bloggen din...og vil gjerne følge deg videre for å hente kreativ inspirasjon!!! Jeg elsker å strikke og hekle... Fortsatt god sommer!! Gratulerer til de heldige vinnerne forresten!!

    SvarSlett
  6. Da har jeg fått kjempefin pakke i posten, tusen takk! Har lagt inn bilder på bloggen min. :D

    SvarSlett