tirsdag 13. juli 2010

Maskemarkører






Maskemarkørerne henger på pinne 5,5 mm.
Eit sett med 5 markører koster 45kr. Viss du kjøper mer enn 3 sett får du gratis frakt.
Eg kan lage fleire markører på bestilling dersom det er ønskelig.
Dersom du ønsker å kjøpe enkle maskemarkører koster de 10kr pr stk.
Skal prøve å få lagt ut noen flere i kveld når ungene er kommet seg i seng.
Gullfisk-markørerne kan eg lage sett med en farge dersom du vil ha det.

Send en mail til garnhimmelen(at)gmail.com dersom du er interessert. Erstatt (at) med @.
Frakt kommer i tillegg til denne prisen - eg følger selvsagt Postens satser

1 kommentar:

  1. Hei!
    Tusen takk for alle bestillingene er har fått! Eg har allerede solgt 8 sett. Sende meg gjerne flere bestillinger viss dere ønsker å kjøpe.

    Ha en flott og kreativ kveld!

    SvarSlett